Despre prietenie

Cineva spunea ca cele mai sincere si trainice prietenii sunt cele pe care le-am legat in copilarie cand reuseam sa iubim sincer si dezinteresat, cand supararile treceau la fel de repede cum veneau. 

 Eu spun ca e adevarat si motivez cele spuse cu o prietenie legata in urma cu 12 ani intr-o dimineata de septembrie. Era prima zi de liceu si ne adunasem cu totii in curte sub un nuc mare care, din cate am vazut vietuieste si acum. Eram cu inima inodata in gat si abia imi puteam stapani emotiile. Acolo, la intrarea profesorilor, ne-am intalnit prima data. Mamele s-au placut din prima. Asa sunt mamele, simt! Noi ne-am apropiat in timp. Ne-am trait orele de curs, pauzele in care povesteam cate in luna si in stele(la inceput mai mult eu👀), orele de engleza in care ea imi facea cate un portret in timp ce eu imi tineam “prelegerile”(marturie stau caietele de engleza), examene, sarbatori, vacante, primele idile, prima iubire, plimbarile, concertele, sesiunile foto si cat ai clipi au zburat 4 ani. Am plans mult in ultima zi! M-a cuprins o teama de nedescris! Am presimtit ca va fi greu….doar ca soarta a fost blanda cu mine si mi-a lasat-o alaturi. A fost greu in facultate. Eu la Ploiesti, ea la Brasov. Recuperam in ore vorbite la telefon in care ne plangeam greutatile si ne ridicam moralul una alteia. Inca 4 ani au trecut, dar parca mai greu…Ne-am reintalnit de cate ori am putut si ne-am bucurat de fiecare moment. De atunci suntem mai aproape ca distanta si de nedespartit ca suflete. Mi-a fost alaturi in toate momentele importante si mi-a tinut sufletul de mana de cate ori am avut nevoie.

 Dupa atatia ani cu amintiri impreuna pot spune cu toata inima ca imi e sora. O sora din alta mama si ii dedic din toata inima acest articol azi, cand implineste aceeasi varsta ca si mine (nu intrebati, nu-i frumos😉). Iti doresc viata lunga si imbelsugata, sanatate, spor in toate si intamplari frumoase ca sufletul tau! Te iubesc, draga mea prietena!

Cu dragoste, 

Querida💋

Ps: Dragul meu Andrei, iti doresc sa ai cel putin un prieten asa de bun si drag cum este matusa Ramona! Te iubeste mama!❤

Leave a Reply

