La multi ani,  copilul meu! La multi ani, copii!

1 iunie a capatat o semnificatie aparte pentru mine in urma cu 8 ani cand intram cu inima cat o boaba de mei pe usa primei gradinite unde am predat. Anul acela am sarbatori pentru prima data aceasta zi frumoasa  si m-am straduit cat am putut sa fie cat mai speciala(sora mea si sotul si-au dat licenta in animatie atunci. Si acum se intreaba Mihai cum l-am convins sa “faca pe clovnul”😄) Pana atunci nu sarbatorisem fiindca toata copilaria mi-am dorit sa fiu mare, abia in ultima zi de liceu am realizat cat de multe am piedut in goana mea dupa maturitate. Cineva acolo sus a tinut insa cu mine si mi-a dat sansa de a retrai copilaria alaturi de copiii minunati pe care i-am crescut cu drag.

Acest 1 iunie este insa despre el. Despre baietelul meu minunat care azi implineste 6 luni. 6 luni in care m-am intrebat zi de zi cat de mult voi ajunge sa il iubesc fiindca in fiecare zi simteam ca il iubesc si mai mult. Uneori simt ca o sa imi plezneasca inima de iubire, drag si mandrie. Aceasta parte a copilariei lui este delicioasa! Ma topesc la fiecare zambet, chicot, miscare sau planset. Ii sorb miscarile stangace si curiozitatea netarmuita. Concentrarea si atentia deosebita cu care priveste pisicile, cateii, copiii care se joaca si tot ceea ce misca ma fac sa zambesc de fiecare data.  Azi intentionam sa sarbatorim, dar dupa ce isi face somnul de amiaza si va lua prima lingurita de mancare solida. Abia astept sa ii vad mocuta haioasa!  La multi ani, copil frumos si drag! Sa iti fie copilaria presarata cu zambete si iubire; cu prieteni buni si veseli, cu descoperiri si intamplari minunate! Sa te bucuri de copilarie, dragul meu, caci va trece atat de repede si ar fi pacat sa nu iti umplii sufletul cu amintiri frumoase care iti vor fi alinare de fiecare data cand vei avea nevoie!

La multi ani,  copii frumosi! Sa aveti o zi minunata!😊

Prima joaca pe covor
1 thought on “La multi ani,  copilul meu! La multi ani, copii!”

Leave a Reply

