La multi ani, Martisorul meu!

Primavara, din ce rai, nevisat de pamanteni, vii cu mandrul tau alai, peste campuri si poieni?

Primavara a venit mai devreme anul acesta, mai exact de saptamana  trecuta tot inceraca soarele sa razbata frigul iernii. Pentru mine primavara este cel mai frumos anotimp, are o vibratie aparte care ma invaluie de fiecare data cand se instaleaza. Azi insa mi s-a parut ca zambeste mai frumos ca niciodata. Andrei mi-a dat desteptarea de mai multe ori in noaptea asta (la noi puseul de crestere de trei luni a inceput mai  devreme si ne incearca tot felul de stari, dar asta e alta poveste), dar cand a rasarit soarele, un zambet si-afacut aparitia printre cearcanele inconjurate de parul ciufulit, bineinteles ca omuletul m-a observat si mi-a zambit si el la fel de adormit si, molicel asa cum era, mi s-a parut de o frumusete ingereasca. Ce sa mai cer? Am primit martisorul inainte de a-l astepta! Dimineata am petrecut-o in pat, eu incercand sa recuperez intreruperile din timpul noptii, el  dormind  in reprize. Intr-un final am renuntat sa incerc sa mai adorm caci oricum nu faceam decat sa atipesc si sa visez cine stie ce pana cand zvarcolirile lui Andrei ma trezeau din nou. In afara de faptul  ca i-am pazit pe cei doi somnorosi (tati a venit de la schimbul trei si recupereaza), gandurile mi-au zburat intr-o rememorare a ultimelor trei luni din viata noastra si mi-am amintit cu mult drag fetele dragalase pe care le avea Andrei cand adormea, de zambetele-reflex care imi umpleau inima de duiosie si de toate grimasele lui. Mi-am amintit si orele in care il priveam cand dormea si nu imi venea sa adorm de atata drag…Parca au zburat trei luni si la fiecare luna aniversara rememorez cu drag toate achizitiile lui si ma bucur de fiecare  de parca am fi la olimpiada. Saptamana trecuta, de exemplu, am simtit ca o sa imi sara inima din piept cand Andrei a prins, pentru prima, data o jucarie si a miscat-o singur, stangaci ce-i drept, dar a facut-o. Creste puiul meu frumos si odata cu el cresc si eu, devin mai intelegatoare, mai iubitoare si, as vrea sa cred, mai inteleapta caci dintre toate lucurile pe care le-am facut pana acum niciunul nu m-a emotionat, responsabilizat si implicat atat ca rolul de mamica. E si greu, dar, iata, dupa dupa trei luni nu mi-au ramas in minte noptile cu ore nesfarsite de colici, nici macar perioada grea in care a fost racit, ci mocutele lui haiose, zambetele, gangurelile(auu, gggg, iii si mai nou mmmm) si cred ca la fel se va intampla si cu restul lunilor si anilor ce vor urma. La multi ani, puiul meu!

bebe 3 luni

Iar tie, draga primavara, ce sa iti urez? Imi vin in minte doua versuri pe care le stiu de cand eram mica: Salutare, primavara! Timp frumos, bine-ai venit!

 

Leave a Reply

