Fericirea mea are chipul tau.2 luni

Dragul meu copil frumos,

20170127_224232

Azi se implinesc doua luni de cand tu ai venit pe lume, iar eu am devenit mama si ma declar cea mai mare admiratoare a ta. Inainte de venirea ta pe lume te-am visat in repetate randuri, dar niciunul dintre vise nu mi te-a infatisat atat de frumos precum esti. A fost dragoste la prima vedere, e clar, si fiecare minut petrecut alaturi de tine a inmultit de mii de ori iubirea asa ca uneori imi e chiar teama de atatea simtiri pe care sufletul meu le poate gazdui. Sa stii ca te-ai schimbat in aceste doua luni de cand ne cunoastem! Nu mai esti atat de mic, ai crescut vazand cu ochii(mamele inteleg cel mai bine expresia) si cu fiecare zi am vazut cu ti se schimbat plansul, cum zambetele tale incep sa aiba destinatar, si de cele mai multe ori eu sunt acela, cum fericirea ta se manifesta in miscari si grimase din ce in ce mai “complexe” si, slava cerului, si somnul ti s-a schimbat. Incepi sa prinzi contur, puiul meu, si uneori ma regasesc pe mine-copil in zambetele tale, iar alteori imi pari leit tatal tau.Cel mai mult m-am bucurat cand ai inceput sa ne “vorbesti”:”guuu”, “auu” si chicotele din ce in ce mai indraznete imi alunga si cei mai negri nori si ma urca pe culmi de fericire si implinire. Sa iti fiu mama imi e cel mai drag!  Sa imi traiesti sanatos, copilul meu, sa avem parte de zile senine, zambete cu gura pana la urechi, iubire pana la luna si dincolo de ea, armonie si putere sa trecem peste toate cate ne-or fi date!

Cu toata dragostea,

Mama

Ps:Tata, sufletul nostru drag, are si el cateva ganduri sa iti transmita, dar o va face personal!:-)

Leave a Reply

